dag 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nic Bertels - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nic Bertels - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: nic

Blijf op de hoogte en volg Nic

03 Februari 2015 | Spanje, Madrid

Ik ben vertrokken in Zaventem overgestapt in madrid, hier was het al bijna verkeerd gelopen. Van iberia hadden ze de gate nog gewijzigd nadat ik al aan de oorspronkelijke gate zat. Ik zat rustig wat te babbelen met maikel. Een nederlander die ongeveer hetzelfde reisplan heeft als ik. Daardoor een beetje de tijd uit het oog verloren. Lang verhaal kort, 2de kerr in men leven dat ik heb moeten lopen om men vlucht te halen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Nic in Zuid Amerika

Van Rio naar Lima

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

dag 1
Nic

Actief sinds 05 Feb. 2015
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 1056

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 19 Mei 2015

Nic in Zuid Amerika

Landen bezocht: